Shakila Skincare & Spa

Shakila Skincare & Spa

Thursday 4 July 2013

NAK PUTIH KAN KULIT DALAM MASA 15 MINIT?? Baca maklumat di bawah ini..



Rawang: Shakila Skincare, Oleh kerana permintaan dan pertanyaan yang terlalu banyak Berkenaan Bleach ini. Maka di sini kami kemukakan beberapa soalan yang kerap di tanya. contohnya:

A) Berapa Harga Cream Bleach ini ? Harganya Rm79.90 (250gm)

B) Berapa Lama Cream bleach ni boleh di gunakan? Cream bleach ni di packing 100gm setiap satu botol. ianya boleh di gunakan untuk 2 badan. Maknanya boleh di gunakan 2 kali untuk satu tubuh. tetapi jika hanya di gunakan untuk tangan atau muka atau kaki sahaja. maka penggunaan nya boleh tahan selama 3 bulan jika di gunakan seminggu sekali.

C) Di bahagian mana boleh di sapukan cream bleach ini? Cream Bleach ni boleh di gunakan di: 
1) Wajah
2) Tangan
3) Kaki
4) Badan
5) Dimana2 Bahagian badan yang ingin kembali di cerahkan semula.

D) Bagaimana cara menggunakan cream bleach ini? Cara penggunaan nya pun teramat mudah (Sesiapa pun boleh guna)

1) Jika hendak di gunakan di kedua-dua belah tangan . Ambil 4(Empat) sudu cream dan campurkan dengan 2 (dua) sudu powder activator. kemudian kacau sehingga sebati. selepas itu sapukan di bahagian tangan sehingga rata. biarkan selama 15 minit . dan selepas itu cuci dengan air bersih. Anda akan terperanjat melihat pencerahan kulit anda selepas itu.

2) jika hendak di gunakan di wajah. ambil 2 (dua) sudu cream bleach dan campurkan dengan 1( satu) sudu powder activator.kemudian kacau sehingga sebati. selepas itu sapukan di bahagian muka sehingga rata. biarkan selama 10 minit . dan selepas itu cuci dengan air bersih. Anda akan terperanjat melihat pencerahan kulit anda selepas itu. ( peringatan bulu roma anda akan menjadi perang) 


3) Jika hendak di gunakan di badan atau mana2 bahagian badan yang hendak di cerahkan caranya sama juga di atas. jika hendak di buat di badan. bahagian hadapan gunakan 4 sudu cream dan 2 sudu powder activator. ssama juga di bahagian belakang badan. kemudian sapukan keseluruh badan dengan rata dan biarkan selama 15 minit. lepas itu cuci dengan air bersih. anda akan dapat melihat perubahannya selepas itu. *** untuk mendapatkan kesan yang lebih baik dan bertahan lama gunakan seminggu sekali. Kesan pencerahan ini akan dapat bertahan selama 1tahun digunakan seminggu sekali selama 6 bulan berturut-turut. (Bergantung pada kekerapan terdedah kepada cahaya matahari) 


E) Dimana anda boleh dapatkan cream bleach ini? Di seluruh pengedar kami yang berada di seluruh semenanjung Malaysia termasuk Sabah dan Serawak ( Brunei dan singapore belum ada lagi) Jika hendak tahu lokasi pengedar2 kami boleh sms atau Whastapp ke 019-2727908 atau 012-9329775 atau hubungi ibu pejabat kami 03-60934577. Sms : Cream Bleach, Nama dan Kawasan Anda Berada Contoh: Cream Bleach, Saiful , Lahad Datu. Kami akan membalas sms anda secepat yang mungkin. selamat mencuba.

Terima Kasih

Dr Shakila

No comments:

Post a Comment