Shakila Skincare & Spa

Shakila Skincare & Spa

Monday 8 July 2013

FANTASTIK JERAGAT PUDAR DALAM 3 hari

Sambungan:

Rawang : Shakila Skincare

Satu perkara yang perlu di ketahui dan diingat oleh Wanita adalah, Apabila JERAGAT telah ada di wajah ANDA , maka ianya Akan KEKAL ada di WAJAH anda. Hanya yang mampu anda lakukan adalah MEMUDARKAN dari penglihatan . tetapi sebenarnya JERAGAT tersebut masih ada cuma tidak kelihatan dengan JELAS.

Maka adalah lebih baik bagi Wanita di luar sana , memilih produk-produk yang berasaskan bahan-bahan ekstrak bunga dan ekstrak buah-buahan yang tiada melakukan PENGLUPASAN. kerana KESAN jangka PANJANG amat BURUK iaitu apabila MASALAH JERAGAT timbul. apabila kulit wajah sudah menjadi nipis, apabila produk-produk selain produk yang mengelupas sudah tidak memberi kesan kepada wajah anda. (Sampai bila nak bergantung pada Produk PENGELUPASAN) nanti dah mcm ULAR sentiasa BERSALIN KULIT.



Produk-produk keluaran SHAKILA SKINCARE amat mudah di ketahui bahan asas nya apabila anda pernah mencubanya . iaitu apabila anda dapat bau dan merasakan kan kelembutan produk-produk shakila.

Satu kelebihan produk-produk shakila ialah apabila anda terlupa memakainya. ianya tidak akan menyebabkan kulit anda menjadi kusam, naik jerawat dan naik jeragat. (Tapi kalau lama tak guna contohnya 3 bulan pasti wajah akan nampak sedikit kusam berbeza semasa anda menggunakan produk)

Set jeragat Shakila ini mampu MEMUDARKAN jeragat secepat 3 hari penggunaan. dan apabila di teruskan anda akan mendapati jeragat anda semakin lama semakin pudar dan hampir tidak kelihatan. Wajah anda juga semakin hari semakin putih berseri.

Produk-produk ini boleh di gunakan lebih dari 2 bulan . maknanya penjimatan Kewangan berlaku di sini sambil menikmati kelebihandan keberkesanan produk.

Bagi yang berminat mendapatkan nya boleh dapatkan daripada pengedar-pengedar kami di seluruh negara.

atau hubungi HOTLINE KAMI

019-2727908 @ 012-9329775 @ 017-2783839

untuk mengetahui pengedar kami terhampir dengan kawasan anda atau untuk mengetahui bagaimana cara untuk menjadi pengedar dan wakil-wakil pengedar produk SHAKILA SKINCARE.

SELAMAT MENCUBA

No comments:

Post a Comment