Shakila Skincare & Spa

Shakila Skincare & Spa

Sunday 22 December 2013

DAHULU KULIT KUSAM DAN BERJERAWAT TAPI SEKARANG TIDAK LAGI

Rawang: Shakila SKincare & Spa .

DE RAYMA SPA & BEAUTY
De Rayma Beauty & Spa mempunyai dua cawangan iaitu di Sungai Besar dan Kuala Selangor . Terdapat juga perkhidmatan Facial, Resdung, Masage, Sauna, Mandi Aura dan Bunga dan lain lain lagi. Harga yang sangat berpatutan dan di uruskan oleh PAKAR KECANTIKAN yang telah mendapat pengiktirafan dan sijil dari Pusat Bertauliah Shakila .
Puan Norhashimah seorang yang sangat minat dalam bidang kecantikan , bermula dengan mencuba produk-produk shakila untuk merawat masalah kulit berminyak dan jerawat beliau. Setelah mendapati bahawa produk-produk shakila amat bagus dan sesuai dengan kulit wanita di Asia terutamanya di kawasan tempat beliau iaitu di Sg Besar dan Kuala Selangor. Beliau telah mengambil keputusan untuk membuka Pusat Kecantikan & Spa sendiri .
                          ( Sebelum ini menghadapi masalah kulit sensitif, Jerawat dan Berminyak)

Hasil dari dorongan diri sendiri dan suaminya beliau telah berjaya menjalankan perniagaan pusat kecantikan dan spa beliau sendiri. Dengan menggunakan produk-produk shakila di pusat kecantikan beliau . Pelanggannya semakin hari semakin bertambah. Beliau juga sangat rajin berusaha memperkenalkan serta mempromosi pusat kecantikan beliau di kolej- kolej dan pusat-pusat pengajian tinggi di sekitar kawasan beliau.




              (Promosi di Kolej Komuniti Sabak Bernam mendapat sambutan yang hangat di luar jangkaan)

Salah seorang rakan niaga beliau juga menghadapi masalah yang sama iaitu menghadapi masalah kulit berjerawat dan berminyak
                                                                          (Sebelum)
Tetapi setelah di perkenalkan dengan produk shakila dan menggunakannya beliau sangat berpusahati dan mendapat hasil yang sangat menggembirakan beliau.
                                                                         (Selepas)
Kini beliau menumpukan perhatian di pusat kecantikan yang berada di Kuala Selangor.

Ramai pelanggan yang sangat berpuashati dengan perkhidmatan yang telah di berikan oleh mereka. antaranya di bawah ini
Dulu wajahnya agak kusam dan gelap. Setelah menggunakan produk-produk shakila lihat lah hasilnya. Wajahnya kelihatan cerah dan berseri-seri
                                                            ( Set Acne dan Whitening)



                                                             (Treatment Cream) - Pencerahan

Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan rawatan di De Rayma Beauty & Spa boleh menghubungi  013-2062092 Puan Shima untuk tempahan rawatan dan untuk mendapatkan produk Shakila.

Bagi sesiapa yang berminat untuk menjadi Pengedar produk-produk shakila dan Untuk Mendapatkan maklumat lanjut sila sms, whatsapp, wechatt di talian Hot Line

019-2727908 & 012-9329775

Kami menyediakan hanya yang terbaik untuk anda.







No comments:

Post a Comment