Shakila Skincare & Spa

Shakila Skincare & Spa

Thursday 16 January 2014

SET JERAGAT- MENAKJUBKAN PUDAR DALAM MASA 3HARI

Rawang : Shakila Skincare

Satu perkara yang perlu di ketahui dan diingat oleh Wanita adalah, Apabila JERAGAT telah ada di wajah ANDA , maka ianya Akan KEKAL ada di WAJAH anda. Hanya yang mampu anda lakukan adalah MEMUDARKAN dari penglihatan . tetapi sebenarnya JERAGAT tersebut masih ada cuma tidak kelihatan dengan JELAS.

Maka adalah lebih baik bagi Wanita di luar sana , memilih produk-produk yang berasaskan bahan-bahan ekstrak bunga dan ekstrak buah-buahan yang tiada melakukan PENGLUPASAN. kerana KESAN jangka PANJANG amat BURUK iaitu apabila MASALAH JERAGAT timbul. apabila kulit wajah sudah menjadi nipis, apabila produk-produk selain produk yang mengelupas sudah tidak memberi kesan kepada wajah anda. (Sampai bila nak bergantung pada Produk PENGELUPASAN) nanti dah mcm ULAR sentiasa BERSALIN KULIT.




Produk-produk keluaran SHAKILA SKINCARE amat mudah di ketahui bahan asas nya apabila anda pernah mencubanya . iaitu apabila anda dapat bau dan merasakan kan kelembutan produk-produk shakila.

Satu kelebihan produk-produk shakila ialah apabila anda terlupa memakainya. ianya tidak akan menyebabkan kulit anda menjadi kusam, naik jerawat dan naik jeragat. (Tapi kalau lama tak guna contohnya 3 bulan pasti wajah akan nampak sedikit kusam berbeza semasa anda menggunakan produk)

Set jeragat Shakila ini mampu MEMUDARKAN jeragat secepat 3 hari penggunaan. dan apabila di teruskan anda akan mendapati jeragat anda semakin lama semakin pudar dan hampir tidak kelihatan. Wajah anda juga semakin hari semakin putih berseri.

Produk-produknya ialah:

1) Lightening Cleanser RM39.90



Cuci wajah menggunakan Lighening Cleanser . Caranya Basahkan wajah dan sapukan terus Lightening Cleanser ke wajah. Cuci sehingga di rasakan bersih. ( Tak perlu buat buih di tapak tangan)


2) Lightening Toner 135ml RM59.90


Sapukan toner selepas mencuci wajah untuk mengecilkan semula pori-pori. ( Boleh menggunakan kapas ataupun tapak tangan sahaja)

3) Aloe Vera Hydro Gel RM49.90
Sapukan Aloe vera Hydro Gel sebagai pelembap selepas menggunakan toner

4) UV Day Cream (2) RM59.90
Sapkan UV day cream yang bertindak sebagai sunblock dan foundation ( sapukan nipis sahaja)

5) Lightening Oxygen Mask RM59.90

Malam - Lightening Oxygen Mask ini bertindak memudarkan jeragat. cara penggunaanya ialah sapukan cream ini rata satu wajah. kemudian tebalkan sedikit di tempat yang berjeragat. biarkan selama 20 minit kemudian cuci (Gunakan cream ini selama 14 hari berturut di waktu malam sahaja)

6)Treatment Cream 10gm RM59.90




Selepas 14 hari berehat 2 malam tanpa menggunakan apa-apa cream. selepas itu barulah gunakan treatment cream. caranya ialah sapukan treatment cream ke sluruh wajah secara nipis sahaja. dan biarkan selama 2 jam kemudian cuci. gunakan selama 7 hari berturut-turut. selepas 7 hari boleh  di kurangkan penggunaanya iaitu seminggu 4 kali sahaja.

Senarai Harga Produk :
1) 1) Lightening Cleanser          RM39.90
2) Lightening Toner 135ml        RM59.90

3) Aloe Vera Hydro Gel           RM49.90
4) UV Day Cream (2)              RM59.90
5) Lightening Oxygen Mask      RM59.90
6)Treatment Cream 10gm (Big) RM59.90

Jumlah :                                  RM329.40

Produk-produk ini boleh di gunakan lebih dari 2 bulan . maknanya penjimatan Kewangan berlaku di sini sambil menikmati kelebihandan keberkesanan produk.

Bagi yang berminat mendapatkan nya boleh dapatkan daripada pengedar-pengedar kami di seluruh negara.

atau hubungi HOTLINE KAMI

019-2727908 @ 012-9329775 @ 017-2783839

untuk mengetahui pengedar kami terhampir dengan kawasan anda atau untuk mengetahui bagaimana cara untuk menjadi pengedar dan wakil-wakil pengedar produk SHAKILA SKINCARE.

SELAMAT MENCUBA

No comments:

Post a Comment