Shakila Skincare & Spa

Shakila Skincare & Spa

Wednesday 4 September 2013

CIKGU -CIKGU RAMAI DAH GUNAKANYA~ ANDA BILA LAGI?


 D'Nia Beauty

Salah seorang costmr D'Nia Beauty

Nama :Cikgu Faridah

Umur : 34 Tahun

Pekerjaan :Guru Jakof

Status : Berkahwin

Anak : Seorang

Tempoh rawatan : 3Bulan 2minggu

Pakej Rawatan:
INTENSIF ACNE TREATMENT (10 x SESI=RM350)

Produk Rawatan : SHAKILA SKIN CARE

Cikgu Faridah adalah salah seorang pelanggan ideal saya yang berjaya merawat wajah beliau dalam tempoh yang singkat & beliau sentiasa bertawakal..

Beliau telah pergi kemana sahaja pusat rawatan & hospital bagi merawat masalah jerawat di wajah..malah telah berjumpa dengan PAKAR KULIT tapi jerawat masih tidak reda..beribu habis kot..
alhamdulila satu hari beliau telah mendapat flayers D'Nia Beauty di rumah & tergerak hati untuk mencuba rawatan di spa D'Nia Beauty.

Pada mulanya saya tak berapa yakin yang saya boleh buat wajah beliau kerana cikgu faridah telah menaggung masalah jerawat hampir 16tahun ketika beliau belajar di Mesir lagi..
Tapi saya anggap ini adalah cabaran buat saya walaupun saya tau
pengalaman saya masih cetek..

Dan saya bersyukur kerana cikgu faridah sangat sabar & bersunggug-sungguh membuatkan saya berani untuk meneruskan rawatan..setiap minggu cikgu akan datang
untuk buat rawatan..
apabila masuk sesi yang ke-3 jerawat semakin kecut, beliau semakin yakin dengan perkhidmatan D'Nia Beauty sehingga lah sesi yang ke 7 perubahan memang ketara hanya tinggal parut yang berwarna hitam..bila sesi yang terakhir alhamdulila bayak sungguh yang berubah dengan izin Allah..

Doa,Usaha & Tawakal saya berbuahkan hasil syukur Ya Allah..
Cikgu faridah nampak sangat gembira harga yang sangat berpatutan hasilnya sangat memuaskan..

D'Nia Beauty bukan bermotifkan keuntungan semata
harga yang di tawarkan boleh di bayar oleh semua peringkat..
golongan yang D'nia Beauty sasarkan adalah yang sederhana.

Pelanggan ideal seperti cikgu faridah inilah yang memberi kekuatan kepada D'Nia Beauty bertahan dalam bidang kecantikan..

TERIMA KASIH PELANGGAN-PELANGGAN IDEAL d'Nia beauty
Like · ·

No comments:

Post a Comment